Scrolluj treść

A system for managing projects, implementation status and team time

Try for free
TIGO
My alt tag
01.

How was Tigo created?

Tigo was created by and for the solveit.pl team. We wanted to start effectively monitoring our remote work time by teams and projects. We needed a tool that would help us manage our team and settle accounts with clients. We wanted a simple formula, transparency and lack of distractions – functionality was the most important thing. We created an internal company platform and started using it. Through continuous testing and research, we have perfected the Tigo. As a result, it became user-friendly, simple and offering key functions. Over time, we began to grow convinced that not only our team was looking for such a solution. Today, we offer Tigo to other companies and organizations so that they can also start taking care of their productivity.

Czytaj więcej

Tigo jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś liderem zespołu lub właścicielem firmy
  • jesteś pracownikiem firmy realizującej projekty
  • wiesz, jak zarządzać sobą w czasie
  • działasz w kilku rożnych projektach
  • tworzysz precyzyjne raporty

To nie o Tobie? Spokojnie, Tigo sprawdzi się również dla:

  • osób, które potrzebują motywacji zewnętrznej
  • osób, które mają kłopoty z prokrastynacją
  • uczniów i nauczycieli edukacji domowej
  • instytucji realizujących projekty kulturalne, społeczne, itp.
  • lorem ipsum dolor lorem
My alt tag
03.

Dlaczego Tigo?

Po stwierdzeniu, że potrzebujesz narzędzia do zarządzania sobą w czasie, możesz się zastanawiać, dlaczego spośród wielu opcji na rynku warto wybrać właśnie Tigo. Nie musisz samodzielnie tworzyć listy plusów, które Cię do tego przekonają. Zrobiliśmy ją za Ciebie. Oto cztery główne argumenty za tym, by rozpocząć pracę z naszą platformą.

04.

Funkcje

Tryby pracy

To podstawowa i najważniejsza możliwość Tigo. Są to sposoby rejestrowania czasu pracy. Do dyspozycji masz trzy tryby: statyczny, ,,od-do” oraz trackowanie. Ty i Twoich współpracownicy możecie wybrać ten, który najbardziej odpowiada Wam i realizowanym przez Was projektom.

Typy pracy

Choć początkowo mogą się mylić z trybami, rozróżnienie ich jest proste. Typ pracy to kategoria zadań lub obowiązków pracownika. Przykładowe ,,typy pracy” mogą obejmować zadania takie jak sprzedaż, wsparcie techniczne, zarządzanie projektami itp. Dzięki ,,typom pracy” można skuteczniej przypisywać obowiązki, monitorować postępy i zarządzać zadaniami.

Wpisy

To informacje, dotyczące realizowanego zadania. Na pełny wpis składa się nazwa zadania, tryb pracy, czas, data oraz klient, który jest przypisany do danego projektu. Wpisy można edytować, duplikować, usuwać, a nawet trackować i dodawać do nich notatki.

Raporty

Jedną z mocnych stron Tigo jest możliwość eksportowania raportów PDF lub CSV. W zależności od swoich potrzeb możesz korzystać z proponowanych szablonów oraz opcji uwzględniania kosztów w raporcie. Możesz je zachować we własnej dokumentacji lub zaprezentować klientowi.

Zobacz więcej