Regulamin

REGULAMIN
ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ NA STRONIE I PLATFORMIE TIGO.PL

I. Definicje

Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów, należy je rozumieć w podanym znaczeniu, chyba, że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:

  1. Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta na stronie internetowej, określony przez Użytkownika podczas tworzenia Konta. Użytkownik jest zobowiązany do zachowania Hasła w poufności (do nieujawniania go jakimkolwiek osobom trzecim). Operator udostępnia wielokrotną możliwość zmiany Hasła.
  2. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Konto (Konto Użytkownika) – oznacza indywidualne, elektroniczne konto Użytkownika w ramach strony internetowej, przypisane konkretnemu Użytkownikowi po dokonaniu Rejestracji w celu korzystania z Usług w ramach strony internetowej. Użytkownik uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła.
  4. Operator lub tigo.pl – oznacza SOLVEIT Piotr Wiktorowicz z siedzibą w Olsztynie, adres: ul. Hozjusza 1, 11-041 Olsztyn, wpisany do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, REGON: 280258193, NIP: 5691739761, e-mail: kontakt@tigo.pl.
  5. Platforma – oprogramowanie udostępniane Użytkownikowi przez Operatora, pozwalające w szczególności na korzystanie z Usług przez nie oferowanych; efektywne monitorowanie czasu pracy oraz zarządzanie nim.
  6. Rejestracja – oznacza jednorazową czynność, polegającą na założeniu Konta przez Użytkownika dokonaną poprzez podanie adresu e-mail, imienia i nazwiska, nazwy organizacji oraz hasła.
  7. Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną na stronie i platformie tigo.pl.
  8. Strona internetowa – strona internetowa działająca pod adresem internetowym tigo.pl.
  9. Treści – oznaczają wszelkiego rodzaju dane, dane tekstowe, dane graficzne, a także komentarze zamieszczone przez Użytkownika na platformie; wszelkie dodatkowe załączniki, pliki lub materiały dołączane do Treści stanowią ich integralną część.
  10. Umowa – oznacza umowę o nieodpłatne świadczenie usług drogą elektroniczną przez Operatora na rzecz Użytkownika. Umowa zawarta w momencie utworzenia konta na platformie https://app.tigo.pl/login
  11. Usługi – oznaczają wszystkie możliwości/opcje dostępne na platformie tigo.pl / https://app.tigo.pl/register
  12. Użytkownik – oznacza osobę fizyczną posiadającą zdolność do czynności prawnych, która korzysta za pośrednictwem platformy internetowej z usług świadczonych przez Operatora na podstawie postanowień Regulaminu.

II. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy dokument (Regulamin) zawiera warunki korzystania ze strony i platformy internetowej tigo.pl i https://app.tigo.pl/login przez Użytkownika, w tym prawa i obowiązki Operatora, Użytkowników związane ze świadczeniem Usług drogą elektroniczną w ramach strony i platformy internetowej.
  2. Przed skorzystaniem z usług należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin. Rozpoczynając korzystanie z usług Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, dokonuje akceptacji jego postanowień i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  3. Operator nieodpłatnie udostępnia niniejszy Regulamin na stronie internetowej. Może on być swobodnie odtwarzany, drukowany, kopiowany w każdym czasie.
  4. Wszelka korespondencja pisemna lub elektroniczna powinna być kierowana na następujące dane kontaktowe Operatora: e-mail: kontakt@tigo.pl, adres do korespondencji: SOLVEIT Piotr Wiktorowicz, ul. Hozjusza 1, 11-041 Olsztyn.

III. Usługi Elektroniczne

  1. Operator świadczy za pośrednictwem strony internetowej i platformy nieodpłatnie następujące usługi elektroniczne na rzecz Użytkowników:
    a. Konto
    b. Blog
    c. umożliwienie przeglądania treści zamieszczonych w ramach platformy
    d. umożliwienie przeglądania funkcjonalności w ramach platformy
    e. umożliwienie korzystania z funkcjonalności platformy
    f. umożliwienie kontaktu z Operatorem w oparciu o dostępne formularze
  2. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie usług nieodpłatnych zostaje zawarta w momencie utworzenia Konta na platformie https://app.tigo.pl/register.

IV. Rejestracja na platformie

  1. W celu rozpoczęcia korzystania z usług należy utworzyć Konto na platformie https://app.tigo.pl/register. Rejestracja jest bezpłatna.
  2. Prawidłowa Rejestracja polega na założeniu przez Użytkownika Konta poprzez podanie adresu email, imienia i nazwiska, nazwy organizacji oraz hasła.
  3. Użytkownik zakładając Konto na platformie, akceptując Regulamin oświadcza, że:
    a. podane w nim dane są kompletne, zgodne ze stanem faktycznym oraz nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich,
    b. jest pełnoletni oraz uprawniony do zawarcia umowy o świadczenie Usług.
  4. Użytkownik akceptuje konieczność posiadania aktualnego, czynnego adresu poczty elektronicznej. Adres ten jest podawany bezpośrednio przy Rejestracji. Użytkownik zobowiązany jest do bieżącego monitorowania podanego adresu poczty elektronicznej, a w przypadku jego zmiany, do niezwłocznego zaktualizowane tej informacji w swoim Koncie.
  5. Adres poczty elektronicznej jest powiązany z Kontem, stanowi konieczną formę identyfikacji Użytkownika wobec Operatora i będzie wykorzystywany do wszelkiej korespondencji związanej ze świadczeniem Usług.
  6. Użytkownik zobowiązany jest nie ujawniać jakiejkolwiek osobie trzeciej hasła dostępu do Konta i ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek jego ujawnienia.
  7. Użytkownik może mieć tylko jedno Konto na platformie.

V. Wymagania techniczne

  1. W celu korzystania ze strony i funkcjonalności platformy niezbędny jest komputer z systemem Windows 7 lub nowszym, dowolna przeglądarka internetowa w aktualnej wersji, dostęp do sieci Internet oraz posiadanie aktywnego Konta na platformie.
  2. Operator wykorzystuje pliki cookies wyłącznie w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony internetowej i platformy przez Użytkownika, a w szczególności w celu:
    a. utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu do platformy)
    b. dostosowania strony i platformy internetowej do potrzeb Użytkowników oraz
    c. tworzenia statystyk oglądalności podstron strony internetowej.

Szczegółowe informacje o wykorzystywaniu plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.

VI. Korzystanie z funkcjonalności platformy

  1. Korzystanie z platformy jest możliwe po dokonaniu Rejestracji. Procedura Rejestracji i aktywacji Konta została opisana w pkt. IV Regulaminu.
  2. Operator udostępnia bezpłatnie Użytkownikowi wszystkie funkcjonalności platformy do zarządzania czasem, zadaniami oraz monitorowania czasu pracy.
  3. Dostęp do funkcjonalności możliwy jest jedynie po dokonaniu Rejestracji oraz zalogowaniu przez Użytkownika na platformie.
  4. Funkcjonalności platformy dostępne są przez cały czas.

VII. Warunki zawierania Umowy

  1. Platforma internetowa do monitorowania czasu pracy, zarządzania nim oraz projektami i zadaniami, jest usługą nieodpłatną. Operator obecnie nie pobiera żadnych opłat z tytułu świadczonej usługi. Co nie wyklucza faktu, że z czasem może to ulec zmianie. Użytkownicy zostaną o tym odpowiednio wcześniej poinformowani.
  2. Warunkiem korzystania z platformy jest zawarcie Umowy pomiędzy Solveit a Klientem/Konsumentem, czyli Rejestracja i założenie Konta na platformie.

VIII. Prawa i obowiązki Użytkownika

  1. Użytkownik zobowiązany jest do:
    a. korzystania z platformy w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania;
    b. korzystania z platformy w sposób zgodny z przepisami prawa polskiego oraz postanowieniami Regulaminu;
    c. informowania Operatora o wszelkich usterkach platformy;
    d. niepodejmowania prób złamania zabezpieczeń usług platformy;
    e. niemodyfikowania i nieingerowania w jakimkolwiek stopniu w kod źródłowy oprogramowania platformy,
    f. nieingerowania w bazy danych dostępnych poprzez platformę;
    g. niemodyfikowania w jakimkolwiek celu Usług platformy, znaków towarowych, opisów oraz pozostałych danych i przedmiotów praw własności intelektualnej zawartych na stronie internetowej platformy;
    h. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych na platformie;
    i. korzystania z Usług oferowanych przez Operatora w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników;
    j. niepodejmowania jakichkolwiek działań mających na celu obejście zabezpieczeń, czy też zakłócających stabilność i funkcjonalność oprogramowania platformy;
    k. korzystania z wszelkich Treści zamieszczonych w ramach Serwisu jedynie w zakresie własnego użytku;
    l. dostarczania wyłącznie Treści, do których zamieszczenia na platformie Użytkownik jest uprawniony;
  2. Użytkownik ma prawo do:
    a. nieprzerwanego dostępu do platformy, z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu;
    b. odstąpienia od zawartej Umowy poprzez zgłoszenie tego faktu Operatorowi, wówczas Konto Użytkownika oraz wszelkie dane zostaną usunięte z platformy;
    c. usunięcia Konta z platformy.

IX. Prawa i obowiązki Operatora

  1. Operator zobowiązany jest do:
    a. zapewnienia dostępu do platformy w celu korzystania z Usług w czasie wskazanym w Regulaminie,
    chyba że wystąpią przyczyny opisane w Regulaminie;
    b. niezwłocznej naprawy zgłaszanych przez Użytkownika usterek w świadczeniu Usługi.
  2. Operator ma prawo do:
    a. przejściowego, krótkotrwałego zaprzestania utrzymywania platformy ze względu na czynności
    konserwacyjne lub związane z modyfikacją platformy albo ze względu na działanie siły wyższej;
    b. wysyłania na adres e-mail danego Użytkownika komunikatów technicznych związanych z funkcjonowaniem platformy i realizacją Usługi oraz nowymi funkcjonalnościami na platformie;
    c. zablokowania Konta Użytkownikom, których działania lub zaniechania naruszają postanowienia powszechnie obowiązującego prawa lub postanowienia Regulaminu.

X. Odpowiedzialność Operatora

  1. Operator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek działania Użytkownika.
  2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne w sprzęcie komputerowym lub mobilnym Użytkownika, które uniemożliwiają mu korzystanie z platformy lub Usług.
  3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu platformy oraz przerwy w świadczeniu Usługi mające miejsce na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie, którego nie dało się przewidzieć i którego skutkom nie dało się zapobiec. W przypadku wystąpienia przypadku siły wyższej Operator zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Użytkownika o przerwie w świadczeniu Usługi i podania jej przyczyny.

XI. Procedura zgłaszania bezprawnych Treści

  1. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za charakter, poprawność, kompletność, dokładność oraz przydatność i zawartość merytoryczną zamieszczonych przez siebie Treści. Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za Treści, z zastrzeżeniem art. 14 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. W przypadku powzięcia przez Użytkownika informacji o fakcie zamieszczenia na platformie Treści naruszających Regulamin, powinien on niezwłocznie zgłosić taki fakt, kontaktując się z Operatorem pod adresem e-mail: kontakt@tigo.pl.
  3. Zabronione jest zamieszczanie w ramach platformy bezprawnych Treści lub Treści, z którymi jest związana bezprawna działalność, a w szczególności Treści, które stanowią:
    a. naruszenie dóbr osobistych osób fizycznych lub osób prawnych w rozumieniu Ustawy – Kodeks cywilny (np. podanie nieprawdziwych informacji na temat osoby fizycznej lub osoby prawnej, zamieszczenie wizerunku osoby trzeciej bez jej zgody);
    b. naruszenie przepisów obowiązującego prawa,
    c. naruszenie jakichkolwiek innych praw osób trzecich.
  4. Operator zastrzega sobie prawo do uniemożliwiania dostępu do tych Treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów stwierdzono, że są one bezprawne lub jest z nimi związana bezprawna działalność. Niemniej jednak należy mieć na względzie, że Operator nie prowadzi uprzedniej oraz bieżącej kontroli zamieszczanych Treści.
  5. W przypadku, gdy w wyniku zamieszczenia przez Użytkownika w ramach platformy danej Treści dojdzie do naruszenia praw osób trzecich lub przepisów obowiązującego prawa lub wyrządzenia osobie trzeciej szkody przez Użytkownika lub Spółkę działającą w zaufaniu do oświadczeń Użytkownika złożonych poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, Użytkownik jest zobowiązany do pełnego pokrycia szkody poniesionej w związku z tym naruszeniem przez Spółkę.

XII. Ochrona danych osobowych

  1. Dane Użytkowników – w zakresie w jakim stanowią dane osobowe w rozumieniu przepisów prawa – są przetwarzane przez Operatora jako administratora danych.
  2. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [ogólne rozporządzenie o ochronie danych]), a także niniejszym Regulaminem i Polityką Prywatności.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z Usług, zawarcia i wykonywania Umowy.
  4. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w „Polityce prywatności”.

XIII. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług oraz odstąpienie od Umowy

  1. Użytkownik może w każdej chwili rozwiązać Umowę/odstąpić od Umowy. Oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy Użytkownik przesyła na adres e-mail: kontakt@tigo.pl.
  2. Użytkownik ma prawo odstąpienia od Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej na odległość bez podania przyczyny.
  3. Użytkownik ma również prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług nieodpłatnych, w każdym czasie poprzez samodzielne usunięcie swojego Konta.
  4. Operator uprawniony jest od rozwiązania Umowy o świadczenie usług nieodpłatnych z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia.

XIV. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie platformy tigo.pl.
  2. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie przekazana za pośrednictwem korespondencji e-mail lub poprzez przekazanie jasnej i wyraźnej informacji na stronie platformy, w obu przypadkach, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. Zmiany wchodzą w życie w dacie wskazanej w informacji, o której mowa w niniejszym ustępie.
  3. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z niżej wskazanych, ważnych przyczyn:
    a. jeżeli zmiana Regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa – odpowiednio w tym koniecznym zakresie;
    b. realizacji obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organów administracji;
    c. zmian wynikających ze względów bezpieczeństwa, w tym mających na celu uniemożliwienie korzystania z platformy, w sposób sprzeczny z przepisami prawa lub z niniejszym Regulaminem;
    d. wprowadzenia istotnych zmian w funkcjonowaniu platformy, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym, obejmujących zmiany w systemach Operatora.
  4. Użytkownikowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian w zakresie usług nieodpłatnych, przysługuje uprawnienie do rozwiązania Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu.
  5. Regulamin oraz umowy o świadczenie Usług podlegają prawu polskiemu.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Kodeksu cywilnego i inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.