Regulamin
REGULAMIN
ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ NA STRONIE I PLATFORMIE TIGO.PL
I. Definicje
Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów, należy je rozumieć w podanym znaczeniu, chyba, że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:
- Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta na stronie internetowej, określony przez Użytkownika podczas tworzenia Konta. Użytkownik jest zobowiązany do zachowania Hasła w poufności (do nieujawniania go jakimkolwiek osobom trzecim). Operator udostępnia wielokrotną możliwość zmiany Hasła.
- Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konto (Konto Użytkownika) – oznacza indywidualne, elektroniczne konto Użytkownika w ramach strony internetowej, przypisane konkretnemu Użytkownikowi po dokonaniu Rejestracji w celu korzystania z Usług w ramach strony internetowej. Użytkownik uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła.
- Operator lub tigo.pl – oznacza SOLVEIT Piotr Wiktorowicz z siedzibą w Olsztynie, adres: ul. Hozjusza 1, 11-041 Olsztyn, wpisany do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, REGON: 280258193, NIP: 5691739761, e-mail: kontakt@tigo.pl.
- Platforma – oprogramowanie udostępniane Użytkownikowi przez Operatora, pozwalające w szczególności na korzystanie z Usług przez nie oferowanych; efektywne monitorowanie czasu pracy oraz zarządzanie nim.
- Rejestracja – oznacza jednorazową czynność, polegającą na założeniu Konta przez Użytkownika dokonaną poprzez podanie adresu e-mail, imienia i nazwiska, nazwy organizacji oraz hasła.
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną na stronie i platformie tigo.pl.
- Strona internetowa – strona internetowa działająca pod adresem internetowym tigo.pl.
- Treści – oznaczają wszelkiego rodzaju dane, dane tekstowe, dane graficzne, a także komentarze zamieszczone przez Użytkownika na platformie; wszelkie dodatkowe załączniki, pliki lub materiały dołączane do Treści stanowią ich integralną część.
- Umowa – oznacza umowę o nieodpłatne świadczenie usług drogą elektroniczną przez Operatora na rzecz Użytkownika. Umowa zawarta w momencie utworzenia konta na platformie https://app.tigo.pl/login
- Usługi – oznaczają wszystkie możliwości/opcje dostępne na platformie tigo.pl / https://app.tigo.pl/register
- Użytkownik – oznacza osobę fizyczną posiadającą zdolność do czynności prawnych, która korzysta za pośrednictwem platformy internetowej z usług świadczonych przez Operatora na podstawie postanowień Regulaminu.
II. Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument (Regulamin) zawiera warunki korzystania ze strony i platformy internetowej tigo.pl i https://app.tigo.pl/login przez Użytkownika, w tym prawa i obowiązki Operatora, Użytkowników związane ze świadczeniem Usług drogą elektroniczną w ramach strony i platformy internetowej.
- Przed skorzystaniem z usług należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin. Rozpoczynając korzystanie z usług Użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, dokonuje akceptacji jego postanowień i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Operator nieodpłatnie udostępnia niniejszy Regulamin na stronie internetowej. Może on być swobodnie odtwarzany, drukowany, kopiowany w każdym czasie.
- Wszelka korespondencja pisemna lub elektroniczna powinna być kierowana na następujące dane kontaktowe Operatora: e-mail: kontakt@tigo.pl, adres do korespondencji: SOLVEIT Piotr Wiktorowicz, ul. Hozjusza 1, 11-041 Olsztyn.
III. Usługi Elektroniczne
- Operator świadczy za pośrednictwem strony internetowej i platformy nieodpłatnie następujące usługi elektroniczne na rzecz Użytkowników:
a. Konto
b. Blog
c. umożliwienie przeglądania treści zamieszczonych w ramach platformy
d. umożliwienie przeglądania funkcjonalności w ramach platformy
e. umożliwienie korzystania z funkcjonalności platformy
f. umożliwienie kontaktu z Operatorem w oparciu o dostępne formularze - Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie usług nieodpłatnych zostaje zawarta w momencie utworzenia Konta na platformie https://app.tigo.pl/register.
IV. Rejestracja na platformie
- W celu rozpoczęcia korzystania z usług należy utworzyć Konto na platformie https://app.tigo.pl/register. Rejestracja jest bezpłatna.
- Prawidłowa Rejestracja polega na założeniu przez Użytkownika Konta poprzez podanie adresu email, imienia i nazwiska, nazwy organizacji oraz hasła.
- Użytkownik zakładając Konto na platformie, akceptując Regulamin oświadcza, że:
a. podane w nim dane są kompletne, zgodne ze stanem faktycznym oraz nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich,
b. jest pełnoletni oraz uprawniony do zawarcia umowy o świadczenie Usług. - Użytkownik akceptuje konieczność posiadania aktualnego, czynnego adresu poczty elektronicznej. Adres ten jest podawany bezpośrednio przy Rejestracji. Użytkownik zobowiązany jest do bieżącego monitorowania podanego adresu poczty elektronicznej, a w przypadku jego zmiany, do niezwłocznego zaktualizowane tej informacji w swoim Koncie.
- Adres poczty elektronicznej jest powiązany z Kontem, stanowi konieczną formę identyfikacji Użytkownika wobec Operatora i będzie wykorzystywany do wszelkiej korespondencji związanej ze świadczeniem Usług.
- Użytkownik zobowiązany jest nie ujawniać jakiejkolwiek osobie trzeciej hasła dostępu do Konta i ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek jego ujawnienia.
- Użytkownik może mieć tylko jedno Konto na platformie.
V. Wymagania techniczne
- W celu korzystania ze strony i funkcjonalności platformy niezbędny jest komputer z systemem Windows 7 lub nowszym, dowolna przeglądarka internetowa w aktualnej wersji, dostęp do sieci Internet oraz posiadanie aktywnego Konta na platformie.
- Operator wykorzystuje pliki cookies wyłącznie w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony internetowej i platformy przez Użytkownika, a w szczególności w celu:
a. utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu do platformy)
b. dostosowania strony i platformy internetowej do potrzeb Użytkowników oraz
c. tworzenia statystyk oglądalności podstron strony internetowej.
Szczegółowe informacje o wykorzystywaniu plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
VI. Korzystanie z funkcjonalności platformy
- Korzystanie z platformy jest możliwe po dokonaniu Rejestracji. Procedura Rejestracji i aktywacji Konta została opisana w pkt. IV Regulaminu.
- Operator udostępnia bezpłatnie Użytkownikowi wszystkie funkcjonalności platformy do zarządzania czasem, zadaniami oraz monitorowania czasu pracy.
- Dostęp do funkcjonalności możliwy jest jedynie po dokonaniu Rejestracji oraz zalogowaniu przez Użytkownika na platformie.
- Funkcjonalności platformy dostępne są przez cały czas.
VII. Warunki zawierania Umowy
- Platforma internetowa do monitorowania czasu pracy, zarządzania nim oraz projektami i zadaniami, jest usługą nieodpłatną. Operator obecnie nie pobiera żadnych opłat z tytułu świadczonej usługi. Co nie wyklucza faktu, że z czasem może to ulec zmianie. Użytkownicy zostaną o tym odpowiednio wcześniej poinformowani.
- Warunkiem korzystania z platformy jest zawarcie Umowy pomiędzy Solveit a Klientem/Konsumentem, czyli Rejestracja i założenie Konta na platformie.
VIII. Prawa i obowiązki Użytkownika
- Użytkownik zobowiązany jest do:
a. korzystania z platformy w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania;
b. korzystania z platformy w sposób zgodny z przepisami prawa polskiego oraz postanowieniami Regulaminu;
c. informowania Operatora o wszelkich usterkach platformy;
d. niepodejmowania prób złamania zabezpieczeń usług platformy;
e. niemodyfikowania i nieingerowania w jakimkolwiek stopniu w kod źródłowy oprogramowania platformy,
f. nieingerowania w bazy danych dostępnych poprzez platformę;
g. niemodyfikowania w jakimkolwiek celu Usług platformy, znaków towarowych, opisów oraz pozostałych danych i przedmiotów praw własności intelektualnej zawartych na stronie internetowej platformy;
h. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych na platformie;
i. korzystania z Usług oferowanych przez Operatora w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników;
j. niepodejmowania jakichkolwiek działań mających na celu obejście zabezpieczeń, czy też zakłócających stabilność i funkcjonalność oprogramowania platformy;
k. korzystania z wszelkich Treści zamieszczonych w ramach Serwisu jedynie w zakresie własnego użytku;
l. dostarczania wyłącznie Treści, do których zamieszczenia na platformie Użytkownik jest uprawniony; - Użytkownik ma prawo do:
a. nieprzerwanego dostępu do platformy, z zastrzeżeniem postanowień Regulaminu;
b. odstąpienia od zawartej Umowy poprzez zgłoszenie tego faktu Operatorowi, wówczas Konto Użytkownika oraz wszelkie dane zostaną usunięte z platformy;
c. usunięcia Konta z platformy.
IX. Prawa i obowiązki Operatora
- Operator zobowiązany jest do:
a. zapewnienia dostępu do platformy w celu korzystania z Usług w czasie wskazanym w Regulaminie,
chyba że wystąpią przyczyny opisane w Regulaminie;
b. niezwłocznej naprawy zgłaszanych przez Użytkownika usterek w świadczeniu Usługi. - Operator ma prawo do:
a. przejściowego, krótkotrwałego zaprzestania utrzymywania platformy ze względu na czynności
konserwacyjne lub związane z modyfikacją platformy albo ze względu na działanie siły wyższej;
b. wysyłania na adres e-mail danego Użytkownika komunikatów technicznych związanych z funkcjonowaniem platformy i realizacją Usługi oraz nowymi funkcjonalnościami na platformie;
c. zablokowania Konta Użytkownikom, których działania lub zaniechania naruszają postanowienia powszechnie obowiązującego prawa lub postanowienia Regulaminu.
X. Odpowiedzialność Operatora
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek działania Użytkownika.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne w sprzęcie komputerowym lub mobilnym Użytkownika, które uniemożliwiają mu korzystanie z platformy lub Usług.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu platformy oraz przerwy w świadczeniu Usługi mające miejsce na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie, którego nie dało się przewidzieć i którego skutkom nie dało się zapobiec. W przypadku wystąpienia przypadku siły wyższej Operator zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Użytkownika o przerwie w świadczeniu Usługi i podania jej przyczyny.
XI. Procedura zgłaszania bezprawnych Treści
- Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za charakter, poprawność, kompletność, dokładność oraz przydatność i zawartość merytoryczną zamieszczonych przez siebie Treści. Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za Treści, z zastrzeżeniem art. 14 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W przypadku powzięcia przez Użytkownika informacji o fakcie zamieszczenia na platformie Treści naruszających Regulamin, powinien on niezwłocznie zgłosić taki fakt, kontaktując się z Operatorem pod adresem e-mail: kontakt@tigo.pl.
- Zabronione jest zamieszczanie w ramach platformy bezprawnych Treści lub Treści, z którymi jest związana bezprawna działalność, a w szczególności Treści, które stanowią:
a. naruszenie dóbr osobistych osób fizycznych lub osób prawnych w rozumieniu Ustawy – Kodeks cywilny (np. podanie nieprawdziwych informacji na temat osoby fizycznej lub osoby prawnej, zamieszczenie wizerunku osoby trzeciej bez jej zgody);
b. naruszenie przepisów obowiązującego prawa,
c. naruszenie jakichkolwiek innych praw osób trzecich. - Operator zastrzega sobie prawo do uniemożliwiania dostępu do tych Treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów stwierdzono, że są one bezprawne lub jest z nimi związana bezprawna działalność. Niemniej jednak należy mieć na względzie, że Operator nie prowadzi uprzedniej oraz bieżącej kontroli zamieszczanych Treści.
- W przypadku, gdy w wyniku zamieszczenia przez Użytkownika w ramach platformy danej Treści dojdzie do naruszenia praw osób trzecich lub przepisów obowiązującego prawa lub wyrządzenia osobie trzeciej szkody przez Użytkownika lub Spółkę działającą w zaufaniu do oświadczeń Użytkownika złożonych poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, Użytkownik jest zobowiązany do pełnego pokrycia szkody poniesionej w związku z tym naruszeniem przez Spółkę.
XII. Ochrona danych osobowych
- Dane Użytkowników – w zakresie w jakim stanowią dane osobowe w rozumieniu przepisów prawa – są przetwarzane przez Operatora jako administratora danych.
- Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [ogólne rozporządzenie o ochronie danych]), a także niniejszym Regulaminem i Polityką Prywatności.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z Usług, zawarcia i wykonywania Umowy.
- Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w „Polityce prywatności”.
XIII. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług oraz odstąpienie od Umowy
- Użytkownik może w każdej chwili rozwiązać Umowę/odstąpić od Umowy. Oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy Użytkownik przesyła na adres e-mail: kontakt@tigo.pl.
- Użytkownik ma prawo odstąpienia od Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej na odległość bez podania przyczyny.
- Użytkownik ma również prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług nieodpłatnych, w każdym czasie poprzez samodzielne usunięcie swojego Konta.
- Operator uprawniony jest od rozwiązania Umowy o świadczenie usług nieodpłatnych z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia.
XIV. Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie platformy tigo.pl.
- Informacja o zmianie Regulaminu zostanie przekazana za pośrednictwem korespondencji e-mail lub poprzez przekazanie jasnej i wyraźnej informacji na stronie platformy, w obu przypadkach, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. Zmiany wchodzą w życie w dacie wskazanej w informacji, o której mowa w niniejszym ustępie.
- Operator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z niżej wskazanych, ważnych przyczyn:
a. jeżeli zmiana Regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa – odpowiednio w tym koniecznym zakresie;
b. realizacji obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organów administracji;
c. zmian wynikających ze względów bezpieczeństwa, w tym mających na celu uniemożliwienie korzystania z platformy, w sposób sprzeczny z przepisami prawa lub z niniejszym Regulaminem;
d. wprowadzenia istotnych zmian w funkcjonowaniu platformy, w tym związanych z postępem technicznym lub technologicznym, obejmujących zmiany w systemach Operatora. - Użytkownikowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian w zakresie usług nieodpłatnych, przysługuje uprawnienie do rozwiązania Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu.
- Regulamin oraz umowy o świadczenie Usług podlegają prawu polskiemu.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Kodeksu cywilnego i inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.